Igår.

      Postat 2010-04-28 , klockan 07:10:55
Igår gick ju ja å Lillan bort på Öppna, Se va skönt väder trotts att de blåste :) Lillan somnade som en gris i vagnen. Hon tillÅmed låg ner å sov i vagnen. Å de händer inte många gånger. Väl där så vaknade mitt Lilla hjärta å höll på att busa omkring :) Innan vi gick därifrån så planterade Lillan sitt egna solrosfrö :) Så håll tummarna för att de börja växa snart så vi kan plantera ut den sen :) :) Efter Öppna följde vi med Emelie å Novah hem å lekte ett tag å sen kom S å hämtade oss :) Så vi åkte hem å la Lillan eftersom hon va tröttast i världen. Ja la mig å vilade för ja hade svin ont i ryggen å S började med maten. Lillan vaknade runt kl sex å va super ledsen.. Vet inte alls va de va.. inget va bra hon bara grät för allt! Men vi fick i henne å oss själva lite mat å sen tog vi med oss Adoniz på en prommis :) Vi gick till lekparken å lät Lillan gunga lite :) Å sen gick vi upp emot myran å hem igen.. När vi kom hem va Lillan inte alls så värst trött men hon åt sin välling å busade med oss ett tag å sen somnade hon snällt. Ja å S gick å la oss rätt tidigt för båda va svin trött :)


Så just nu har ja å Lillan just klivit upp S har åkt å jobbat för ett tag sen :) Ja va svin trött i morse när Lillan ropade efter mig i hennes rum!! Ändå gick ja å la mig tidigt!! :S Hmm.. konstigt.. Idag ska mamma komma
å hälsa på hon ha vare borta en vecka lr nått. Så de ska bli rätt trevligt :) nee ni nu river mitt Lilla Hjärta hela stället så måte ta henne :)

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0