Stressad.

      Postat 2010-04-26 , klockan 12:28:37
Ni som känner mig vet att jag verkligen hatar att gå till tandläkaren :( De finns inge värre än att gå till tandläkaren, bara lukten där inne får de att snurra i huvudet på mig :( Hmm.. jaja jag är jävligt stressad över att ja strax ska dit. Men de är ganska bra att ja är stressad å nervös för när ja är de, så städar ja alltid :S haha inte en jävla aning om varför men så funkar ja :) Så nu är disken tagen golven både dammsugen å torkade å allt är uppplockat från golvet :) Underbart.. Har balkongen öppen så de vädras, Hur underbart är inte de :) har även hängt ut mitt å S´s täcke på vädring.. De är de bästa med våren att man kan öppna upp å vädra uten att frysa :)

nee ni.. nu ska ja torka håret å så innan Lillan vaknar :D

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0