Tandläkaren å en Galen Tant :)

      Postat 2010-04-26 , klockan 19:51:21
Jag klarade av att gå till tandläkaren utan större besvär.. Men när de nästan va klart å människan säger.
- Ja du har ju ett hål i den ena visdomstanden, Och de bästa är nog att dra ut den.
Å då svarade jag "lugn men bestämt"
- Hur kan de bästa vara att dra ut något som sitter fast i min mun med en tång??????
- Men My, Du får hur mkt bedövning och lugnande du vill.
- HAHA jag får inget alls men jag får betala för de!

Vi kom iaf överäns om att hon skulle ringa mig någon gång nästa vecka och kolla om jag bestämt mig för att rycka den eller laga den!! Hmm.. jaa vad ska ja nu göra?? Om ja lagar den så slipper ja ju de där gnekandet i huvudet som kommer när dom drar tanden + Att ja slipper ha JÄVLIGT ont. Men om ja rycker den så är den ju borta sen så kan ja ju ALDRIG mer få ont i den.. Jaa ni.. de är inte lätt.. Ska fundera på detta i veckan så får vi se vad ja bestämmer mig för. Sen känns de ju inge skoj att ja ska betala 1080 kr för att få ont!.. haha.. löjligt juh!! men men ..

Efter Tandis så åkte ja å Lillan hem till Emelie å Novah :) Novah sov så Lillan passade på å fika å leka med djuren, Sen vaknade Novah å Barnen kollade vem av dem som va duktigast på att riva sönder reklam :P
S hämta oss där, å vi åkte hem.. Ja va ut ett tag på gården å krattade å plockade skräp som snickarna som bytte tak i vintras lämnat kvar :) haha.. å när ja står där å krattar så cycklar de för bi en tant. ( tänk på att de blåste lite ute så löven blåste omkring, den stackars tanten fick ett lr två löv på sin cyckel) Å tanten skriker - MÅSTE DU KRATTA NÄR JA SKA CYCKLA!!!
haha.. faan va ja skrattade för mig själv. Hon kan inte ha mått så bra den tanten!

Jaja.. Lillan gjorde kväll tidigt i da hon va super duper trött :)
Funderar på om ja också ska göra de, ska bara vänta ut tvättmaskinen :)

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0