Dagis!!

      Postat 2010-08-23 , klockan 07:34:54
Lillan och jag är redan uppe, S ligger fortfarande men vi ska snart få han upp ur sängen också så alla kan göra sig klar för Lillans stora dag :) Jag hoppas verkligen att allt kommer gå toppen för Lillan på dagis, att hon kommer att trivas och få många vänner. Jag hoppas att hon verkligen kommer vara snäll med dom andra barnen både nu på dagis och när hon blir äldre. För är de något som kan göra mig vansinnig så äre när man är dum mot andra barn, fryser ut dem eller bara är jävlig!! Jag hoppas att jag och S kommer att kunna lära Lillan att de är fel, att de är väldigt dumt och att man bara inte gör så!!!..

Inte för att ja sett nått som får mig å tro att hon skulle vara dum, men man vet ju aldrig vad som händer.

Jaja.. nää man kanske ska kolla på lite kläder åt sig själv å sen klä på Lillan! :) :) Så kan dagen börja på riktigt :)

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0