**

      Postat 2010-12-27 , klockan 15:41:47

Idag har varit en skönt dag, hela förmiddagen gick åt att mysleka med Lillan å hennes kök som hon verkligen älskar, när S klev upp passade jag på å plugga massor, så nu har jag läst klart de tre korta böckerna som ingår i skriv uppgiften :) Har bara en kort sak på typ 15 sidor som ska läsas. Lillan la sig vid ett men hon sover fortfarande, hmm.. kanske dags att väcka upp henne??Lr nää hon får sova tills hon vaknar hon har faktiskt jullov :) S är ute å skottar va tänk att vi skulle väcka Lillan å följa med ut men när jag rastade hunden isåg jag att de va omöjligt för snön på gården gick upp till knäna på mig så hon hade inte haft en chans att röra sig... Men i morgon om de är fint ska vi vara ute så hon får hjälpa sin far att skotta med den nya spaden hon fick i julklapp :) Nää ni plocka lite så Lillan får plats att leka när hon vaknat :)


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0