Äntligen är dagen slut!!

      Postat 2010-02-23 , klockan 22:43:52
Har just satt mig och pustat ut i soffan nu, känns som om ja inte suttit ner på hela dagen. Men nu äntligen sitter jag här å njuter av tystnaden. Lillan sover, S är på väg hem från jobbet å Isa å Kim har åkt hem. Så de är bara jag (Adoniz å Tjockis är här någonstans också) Å de är fruktansvärt skönt!! Jag älskar att ha människor runt omkring mig oftast, men när man har haft sånna här dagar då allt har strulat å krånglat så är de skönt att bara få vara själv och rensa tankarna å varva ner. Känns just nu som om ja håller på att stressa ihjäl mig själv. Lillans rum SKA vara klart på Lördag å de är väldans mkt kvar, sen så är de städning, tvättning, bakning, ta hand om djuren å Lillan .. Fattar inte hur jag ska hinna med mig.. Men men de går nog..

Som sagt så har denna dag varit jävligt jobbig, känns som allt har gått emot mig å två gånger har jag börjat grina.. Känns inte som om ja räcker till.. känns som om de är för många människor som drar i mig åt olika håll, å de känns som om ja inte hinner med något alls.. Blir jävligt stressad av att jag inte hinner med så mkt som ja vill här hemma på dagarna då S jobbar. Jag är ju hemma hela dagarna för de mesta så de ska ju inte va ett problem å ta disken lr tvätta lite.. Men.. just nu finns inte orken.. vet inte riktigt vad de bror på.. Men när Lillan väl sover så är ja helt slut så ja brukar ofta sommna med henne.. Men egentligen så fattar ja inte varför.. för när S jobbar förmiddag kliver han upp kl 05.00 å åker å jobbar kommer hem vid 16-17.00 någon gång å hjälper till med Lillan å mat.. Men ja som sover till 07-08.00 å sen kliver upp å ta de ganska lungt myser på med lillan fixar frukost kanske tar en prommis är helt slut vid kl 13-14 när lillan ska sova så ja somnar :S mkt märkligt.. Å ja kan inte skylla på att Lillan inte sover på natten för de gör hon hela natten till å med.. Å ja kan inte skylla på att hon är jobbig under dagen för de är hon inte.. Hon är alltid glad å busig .. :) Så vette faan.. men men.. Hoppas de går över snart...

Imorgon så ska ja å S fortsätta inne på Lillans rum innan han far på jobbet å sen så ska ja väl försöka orka städa lite.. Mamma skulle titta förbi å hjälpa mig lite.. men får se hur de blir med de.. :)

Nu ska ja bädda rent i sängen innan S kommer sen så ska ja soooooova : )


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0