Blir så arg!

      Postat 2010-02-22 , klockan 20:55:29
Idag när ja va på ica höll jag på att exblodera på en kärring jävel!!
Jag kom in med barnvagnen och gick emot grönsakerna, å där vid ingången så stod de två mammor (som va äldre än mig kanske 30-35) med sina barnvagnar. Just som ja passerade dom så kännde jag att dom stirrade ut mig å när ja var en bit ifrån dom så fäller den ena kossan kommentaren
- Jag förstår inte att de är lagligt att skaffa barn när man är så där ung..

Jag trodde faan inte ja hörde rätt!! Människan måste ju ha varit dum i huvudet på riktigt! Varför skulle ja vara en sämre mamma än dom?? Fattar de inte.. Jag skulle väl inte ha vetat mer lr kunnat mer om barn om ja ha väntat med att skaffa de tills ja va i deras ålder!? De är väl lika svårt å nytt för alla första gången man får barn. Sen spelar de väl för faan ingen roll hur gammal man är.. :S Blir så jävla irriterad på sånna kossor som hon!! Hon vet faan ingen om mig å min familj, så hon ska inte uttala sig om de.. JÄVLA KOSSA!!! GAHHHHH....

Jaja.. nog om de nu.. Ja å lillan ha vare ute på en långprommis idag.. :) super skönt. Sen så har vi bara gosat på här hemma, hon är fortfarande lite hänging pga tanden. Hoppas att de verkligen att de går över snart : )
Nu ska ja mysa på med systeryster å vänta på att S ska sluta jobba å komma hem :D


Ville bara tala om att Barnenshus har Babykväll den 4 Mars. Med massor av nedsatta priser på babysaker :)
Jag ska iaf dit å kolla :) mer info på deras hemsida : )

Kommentarer
Linda skriver:

Fy fan att lägga en sån kommentar!!

Vem fan gör något sådant!?

2010-02-27 , 15:52:00
Hemsida/Bloggadress: http://lindau.blogg.se/

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0