Godmorgon.

      Postat 2010-02-23 , klockan 09:26:34
Idag vakade jag av att min solstrålde låg å pratade i sin säng runt 07.15.. Så vi klev upp då å fixade välling å myste på framför tv:n :D

Idag? Joo idag så ska vi på babyfiket :) Va as länge sen så jag har lovat lillan att än vad de är för väder så ska vi dit :D Ska åka med S dit när han åker på jobbet. Men hem så får vi gå.. Ser ju inte allt för varmt ut ute så får nog ta med ett extra täcke till Lillan vill ju inte att hon ska frysa : ) Sen så kanske ja ska baka i eftermiddag.. Måste ju börja förbereda inför Lördag då man fyller år.. Ursa jag tycker verkligen inte om att fylla år. De ändå roliga är att man får träffa alla syskonbarn :) Men sen så äre bara stressigt å jobbigt. Hatar att öppna paket medans alla sitter å stirrar på mig. Å så ska man se super glad ut fast man tänker
- Mm.. gud va snyggt *INTE*
Haha.. vilket jävla tur att man gick Estet så man ha spelat mkt teater :D:D Jaja.. nu ska ja å lillan klä på oss vi sitter fortfarande i pyjamas sen så ska vi gå in å hoppa på S som ligger å sussar så sött :D

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0