Nervös!!

      Postat 2010-07-29 , klockan 21:07:01
imorgon är de dags, dags för de spännande ultraljudet. Men ja kan inte låta bli att vara nervös. Jag vill bara att dom snabbt ska kolla å sen säga - Ja allt ser bra ut!!
Efter de så kan man börja njuta av de. Ännu en sak ja är orolig över är att fler å fler säger nämen oj va stor du är de måste vara två där inne.. HJÄLP!!! De ingår inte i mina planer riktigt. . . Vettetusen va ja ska ta mig till om så är fallet. Ja kommer självklart blir super glad att få två småttingar... men skolan jobbet!? Jaa.. jag vet inte alls.. Kanske får skjuta på skolan ett år då.. å de vill jag inte.. ja vill börja plugga NU!!! jaja.. de visar sig om så är fallet å då får vi planera utefter de.. !!! Så i morgon far vi ner mot sundsvall, ska lämna Lillan hos syster A sen göra ultraljudet å sen kör S ut mig till syrran.. Där ska ja å Lillan sova hela helgen :) Jag hoppas att allt går bra, hon har aldrig sovit där förut. inte sovit någonstans där de finns äldre barn som kan locka på uppmärksamheten hennes.. Så ja hoppas att de går bra :) S ska vara hemma hela helgen å umgås med sina vänner, fira att han fyllt år. Jag hoppas verkligen att han får en toppen helg med sina grabbar :D:D

Nää ni nu ska ja slöa ett tag innan ja ska packa å fixa för morgon dagen :)

En sak ja önskar inför morgondagen är att dom räknat fel på datumet å säger att jag beräknas få i början av Januari. Istället för den 26 december som de nu är beräknat till :) men de visar sig också i morgon :)

Kommentarer
nathalie skriver:

ÅÅÅH :D jag visste inte att du hade blogg! :D

tog ut den för mamma gillade den inte så får väll respektera henne :)

2010-07-30 , 09:52:26
Hemsida/Bloggadress: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0