...

      Postat 2010-06-30 , klockan 12:58:27
Idag fick ja sovmorgon, va ett tag sen nu så de behövdes :) Idag kommer Linda å vi ska fixa iordning någog middag, å mysa lite :) kommer bli super trevligt tror ja :) Lillan borde sova nu men hon gör de inte :P sötnosen min!! Ha örjat få så dålig samvete över henne. Pga mitt illamående så har hon inte fått göra så mkt sista tiden, mesta dels bara varit inna å lekt. Men hon verkar nöjd fast hon inte är ute så mkt. men jag känner ändå att hon borde få vara ute mer å leka. Men förhoppningsvis så går illamåendet snart över så vi kan vara ute hela dagarna. Å om tre veckor ska S ha semester i fem veckor så då kan vi imgås hela familjen :) GUUD va ja längtar. Tror aldrig ja haft han hemma så länge någonsin!! ska blir hur skönt som hällst tycker ja :)


Just nu känns de som om ja verkligen tar vara på tiden som ja å Lillan har tesammans, Bara hon och jag, Snart så är de inte bara hon å jag längre när S jobbar, å snart ska Lillan börja dagis så vi kommer ses mer sällan. Så just nu njuter jag bara av tiden vi har tillsammans :D


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0