Godmorgon!

      Postat 2010-03-23 , klockan 07:17:40
Detta inlägg tänker jag bara tillängna min älskade dotter :) Tänkte ta å rada upp allt hon kan göra nu förtiden :)
  • Hon kan från att ligga på mage sätta sig upp.
  • Hon kan sitta själv super länge.
  • Hon kan ställa sig upp efter sakeråting.
  • Hon kan med stöd gå en bra bit.
  • Hon kan nästan klätra ut sin säng!! :( Hjälp!!
  • Hon kan säga Mamma klart å tydligt men oftast är de bara MamMam.

Ja de va nå saker hon har lärt sig sen sist ja skrev om henne :) Nog för att de händer typ varje dag men men.. :)
Tänkte bjuda på nå underbara bilder också :)





De bästa med denna blogg är att den är min, så här får jag skryta exakt hur mkt ja vill om min dotter :) Å de känns underbart bra. För i mina ögon är hon den bästa :) Å jag vet att alla föräldrar tycker att sina barn är dom bästa å finaste.. Så de är ju inge fel med att ja säger att min dotter är den underbaraste :):)

Om bara några dagar bli lillan 9 månader.. Ursa vad tiden rinner iväg :( Då är de ju bara tre månader kvar tills vi ska ha ettårskalas :) Hmm. hur ska detta sluta innan ja äns hunnit blinka så har hon fyllt 18 å flyttat från sin kära mor :)

Jaja.. nu ska ja iaf passa på å mysa med henne ett tag innan vi ska klä på oss å gå ut en sväng :)

Höres*

Kommentarer
Linda skriver:

Hihi!

Lillsötnosen :D

2010-03-23 , 14:34:54
Hemsida/Bloggadress: http://lindau.blogg.se/
Em. skriver:

Jag tycker det går alldeles för fort /; liksom, vart tar tiden vägen?! Läskigt.



Tycker att Elsa är döhäftig i sina glasögon ;D !

2010-03-25 , 09:19:54
Hemsida/Bloggadress: http://nosen.blogg.se/

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0