Morron :D

      Postat 2010-03-24 , klockan 08:02:36
Idag va egentligen min sovmorgon. Men eftersom min Älskade S börjar blir sjuk så klev jag upp med våran sötnos idag. spelar ingen roll hur jävla trött man är när man kommer in i Lillans rum å ser henne stå upp med ett leende upp till öronen så blir man super pigg på en gång :)

Igår kväll skulle ja smyga in å kolla till henne när hon sov. Ja vart stående ganska länge. Hon såg så himmla nöjd å fridfull ut :) Då kom ja å tänka på, att jag har gjort henne? Fattar ni jag å S?? Tycker de är dö häftigt :) Vet inte riktigt om jag reflekterat över de förut.. men så är de... De är ja å S som gjort henne. Å de är de bästa vi gjort :D Hon helt änkelt underbar :)

Idag då? Jaa du.. idag så ska ja å Lillan umgås med Emelie å Novah :D:D Skoj :) Föresten så glömde ja att tala om att Lillan fick en super snygg mössa i går som Emelie gjort själv :) Så nu har Lillan å Novah likadana de ända som skilljer dom åt är att på Lillans står de ett E å på Novahs ett N :D Super snyggt! Tack Emelie :)

Tror den här veckan kommer blir super skoj ja.. Idag ska vi ha skoj:) I morgon ska ja å Lillan åkta till Jenny som fyller år :D Fast hon fyller egentligen fyller hon idag men vi ska uppvakta henne i morgon :D Grattis Jenny :D Å på Lördag ska ja å Lillan följa med Emelie å micke å Novah till Ikea :D Skoj :D å på söndag ska ja, S å Lillan åkta till Syster Anna som också fyller år idag men vi ska dit i på söndag :D Grattis Anna :D

Nopp nu ska ja klä på mig å Lillan :D

Kommentarer
Em. skriver:

Varsågod för mössan (: . Tyckte det var kul att göra dem, och så var det som sagt en liten krya-på-present till E (: . Haft jättetrevligt mer er de här dagarna, och Novah verkar också haft det. Jag blir så varm inombords då jag ser henne le mot er! Kul att de börjat försöka leka med varann också, hihi. Tänk dig om ett par månader... vilka odågor de två ska va! Haha!



Ses på lördag!

2010-03-25 , 09:21:57
Hemsida/Bloggadress: http://nosen.blogg.se/

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0