UrsÅblää!!

      Postat 2010-05-10 , klockan 11:31:57
Inatt sov ja inte mkt alls.. :( Vet inte alls vad de var med Lillan men hon sover super oroligt så ja fick bära runt på henne, så fort ja försökte sätta mig ner eller lägga henne i sängen så vaknade hon å gallskrek!! Så jag hade inget val än att gå runt å bära på henne medans hon sov på min axel.. vid halv fem någon gång så kunde ja äntligen lägga henne i hennessäng å hon sov!! Så då äntligen fick ja krypa ner med min älskling i sängen.. Innan han skulle upp å jobba!! Å eftersom Lillan sovit större delen av natten på min axel så klev hon upp halv sju :( Då va ja smått trött kan ja säga!! Men men de gick ju iaf!! Mamma kom förbi vid halv åtta å tog med sig Lillan på en prommis medans ja fick vila å sen när dom kom hem hade hon lagt Lillan! Så ja fick sova typ 2 timmar :) Men ja kännde mig mer död när ja vaknade än innan ja la mig!! :(

Så just nu går ja bara å längtar tills S kommer hem så han kan ta Lillan å ja får vila.. känns som om ja ha sandpapper i ögonen.. Runt ett kommer Emelie å Novah hit iaf :) Så de blir toppen bra tycker ja :)

Nee ni nu ska ja nog lägga mig på soffan medans Lillan är snäll å kollar på Tv :D

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0