....

      Postat 2010-11-24 , klockan 13:22:06

Ursa å blää.. känner mig inte alls på humör för något idag!
Har tusen saker att ta tag i men finner ingen energi eller lust att göra de.. Känns inte äns kul å börja kolla på julsakerna! Nää inget alls känns kul.. vet inte varför!!??
S har åkt å jobba å Lillan sover! Så nu sitter ja bara i soffan å är allmänt deppig känns som om ja skulle kunna lägga mig å sova flera timmar, men finns ingen tid till de.. har tusen saker i skolan att ta tag i å tusen saker här hemma.. men jag vet att jag för tillfället inte kommer att ta tag i de.. så man kanske lika väl ska passa på å vila medans Lillan gör de? Hmm.. jaja.. vet inte alls.. något ska ja väl försöka göra iaf för så här kan jag inte sitta hela dagen!


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0