Helgen :)

      Postat 2010-11-29 , klockan 10:31:26

Jaa som sagt så for vi ju ut till Häggan i lördags, där vi möttes av en glad överaskning. Vi fick hockeybilgetter å barnpassning :D Så jag, S, S´s systrar for på hockey på kvällen å S´s föräldrar passade Lillan :) Super skönt att komma iväg ett tag. Inte så bra reslutat i matchen men va ändå skönt att göra något utan barn :) Efter hocket for vi ut till Häggan igen, sov där tills i går. Jag ha fått en del pluggande gjort men inte så väldans mkt men ska ta i tu med de snart :) S va å högg en gran i går också så när vi kom hem så hjälptes hela familjen åt att klä den :) Super mysigt hade vi. Sen la vi Lillan å ja å S satte upp resten av alla tomtar :P Massor av tomtar!

Idag; jaa jag har nyss lämnat Lillan på dagis. Hennes huvudfröken va tillbax så Lillan va super glad. Jag hade inskolningsamtal med henne å fick höra hur de går för Lillan på dagis.. Å allt går toppen bra :) så skönt att höra. Pratade lite om förrförraveckan då Lillan hade en mindre bra vecka med massa sår å sånt. hon skulle försöka ta reda på vad som hännt! Å de typiska är ju att när vi kom ut i lekrummet igen efter samtalet står Lillan där med ett ganska djuptjack i pannan som blöder lite! :/ hmm.. jaja.. inget visste iaf vad som hade hänt :S men men .. barn gör sig illa jag vet de. . men tycker de är märkligt att de bara är min (våran) lilla tjej som har massa sår.. jaja..

Resten av dagen ska ja plugga, tvätta å plocka lite :) sen i eftermiddag/kväll ska vi till Emelie för hon ska ta kort på Pillis å Lillan :D Myspys de.. så får lillan leka lite med Novah också :)

Nää va sa vi.. plugg? Japp :D


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0