Irriterad!

      Postat 2010-11-23 , klockan 16:06:16

idag är en sån där dag som jag bara känner mig allmänt irriterad!! Känner att minsta lilla sak kan få mig att börja grina! Hmm..inge bra! Iaf så ringde ja VC i morse men dom vägrar att ta emot oss ifall de är vattkoppor så smittar de super lätt så då får hon inte komma... men grejen är ju att ja inte vet om de är de.. har suttit å kollat på bilder å läst på internet, Hon har ju lixom inte blåsor som är de vanliga .. utan bara prickar i olika storleker å vissa är de en skorpa på :S Ha sett någon enstaka bild som påminner om de hon har.. De står ju även att alla barn har olika symtom å är olika mkt berörd över prickarna.. :S ÅÅÅ hur faan ska ja veta?? Jaja.. hon får iaf vara hemma tills prickarna är borta för säkerhetsskull..

Idag har ja sortera bland Lillan saker, kasstat massa trasiga saker å lagt undan saker hon inte leker med, burit ner massa till förådet å vissa saker har ja ställt in i vårat sovrum, typ bitringar å skallror å sånt som ändå ska fram snart :)

Inte de lättaste att få något gjort med Gull Ungen hemma :) men ja ska inte klaga för vi har haft en toppen mysig dag.. just nu vilar hon lite.. ska väcka henne om 10 min men före de ska ja sortera upp bland mina skolböcker å papper :)


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0