lite smått irriterad!!

      Postat 2010-11-30 , klockan 19:00:00

Happ satt å pluggade idag som vanligt efter att ja lämnat Lillan på dagis.Hmm läste ut boken va överlycklig över att ja hade tragglat mig igenom den..skit jobbigt att läsa va den!! När ja skulle kolla på listan över böcker så jag visste vilken nästa bok jag skulle läsa, insåg jag att jag inte alls skulle läsa den bok ja nyss läst! FAAN..jävligt irriterande å jävligt mkt bort kasstad tid!! :/ menmen.. har påbörjat nästa bok nu iaf..

Lillan verkar mkt gladare nu när vi hämtar henne på dagarna.. kanske beror de på att hennes huvudfröken är tillbax lr att hon inte ha lika långa dagar.. kanske de inte spelar någon roll vad de beror på utan huvudsaken är att hon verkar mkt gladare :D

Ångest till max har jag iaf, insåg i söndags att jag förmodligen missar Lillans allra första luciatåg :( har nämligen obligatorisk närvaro i skolan fram till fem den dagen.. hon har lucia vid halv tre!! känner mig som en kass mamma som missar de.. ÅÅÅåå.. men vad faan ska ja göra då?? åå måste kolla om de går att lösa på något sätt!! Jag vet att de kommer vara folk där å titta ändå, hennes pappa farmor å hennes fastrar men .. känns ändå dumt att ja inte är där.. 

Hmm..jaja.. sitter just nu inne på Lillans rum har lagt henne å vi lyssnar på lite vaggvisor.. :) Ska kolla om hon sover bättre om nätterna om vi sitter med henne tills hon somnar, hon har sovit kasst de senaste nätterna. Å hela familjen behöver verkligen sova riktigt en natt! Så i natt hoppas jag verkligen att hela familjen får sova :) 


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0