Tjoosan :)

      Postat 2010-11-24 , klockan 22:03:17

Känner mig på mkt bättre humör nu :) Vet inte hur de kommer sig men men..
Mötet på mödra gick bara bra, alla prover va toppen bra å magen växte som den skulle :)
Så nu ska vi börja gå dit varannan vecka för att kolla :) Såå spännande snart dax nu :)

Jag har fått lite gjort här hemma idag iaf, Satt upp julgardiner på Lillans rum å i vardagsrummet :) Så bara köket å vårat sovrum kvar nu.. sen ska ju alla jultomtar å ljus å grejer upp också men de tar vi i helgen :) Självklart ska de hinnas med en storstädning lr två innan söndag också!

Nu i kväll har ja inte gjort annat än bråkat med min tös.. Hon ha kommit in i en period då hon bara trotsar mig. Bara hennes pappa som duger, bara han som får byta blöja, bara han som får klä på , bara han som får läsa böcker bara han som får trösta henne å bara han som hon lyssnar på! Säger ja något åt henne skrattar hon bara åt mig .. lite smått irriterande ... Nu i kväll gick hon in på sitt rum å hämtade trä klossar å kasstade på mig å bara skrattade! ÅÅÅÅ jag kan blir smått tokig då hon bara skrattar! men men förhoppningsvis så går de väl över :) 

Efter att ja lagt Lillan så satte ja mig å plugga i typ två timmar :D Å nu har ja kollat på serien på fyra.. As bra va den :) Funderar på att sätta mig å plugga lite till nu innan S ska komma hem :) mm.. kanske!? Får se om ja fastnar här vid datan lr om ja tar upp boken :) 

Höres väl i morgon då :) Trevlig kväll! 


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0