Ojdå!

      Postat 2010-10-26 , klockan 10:51:55

Blev visst en lång frukost fika med systeryster efter att hon lämnat av Lillan på dagis! :P Hmm.. då får ja väl plugga extra mkt nu i stället! vet inte, kanske va dumt att titta på resultatet av den förra tentan..nu känner jag mig oroligt lugn.. hmm.. inte bra.. skulle ha väntat tills efter tentan på måndag! men men gjort är gjort.. å bara till å plugga å göra mitt bästa. . Så länge ja gjort mitt bästa så är de ingen som kan kräva nå mer av mig! För de är så de känns.. inteför varje tenta känns de som om alla tar för givet att ja ska klara dem.. Alla säger - men de är väl klart du klarar den..
VARFÖR skulle de vara så jävla klart.. finns hur många som hellst som kugar sig på varje tenta, varför skulle inte jag kunna vara en av dem?? Varför skulle inte ja kunna misslyckas.. åå känner all denna press från alla.. känns som om ja inte får misslyckas.. känns jävligt tungt bara.. De är ju super skoj att alla tror på mig, men de känns samtidigt jävligt jobbigt! Vad säger alla om ja skulle misslyckas??


Kommentarer
Cissi skriver:

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd, in och kika om det blev du! :)

2010-10-26 , 12:57:48
Hemsida/Bloggadress: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0