blandat!

      Postat 2010-09-22 , klockan 21:56:08
Nu har jag äntligen gjort kväll för skolböckerna! Denna dag har bara varit allmänt rörig.. Skulle ju vara hos mödra kl 07.30 i morse.. haha.. trodde vi ja.. vi vaknade kvart i åtta!! Hmm.. smått pinsamt, skyndade mig upp för att ringa upp henne å snäll som hon är skrattade hon bara lite å sa - Jaha va skönt för er! Ni kan komma in vid halv tolv i stället om ni vill.

Så då varvade ja ner lite, passade på å ringa upp ortopeden igen, å skulle ändra tiden, men då fick vi inte en tid förän i början av November.. Hmm.. suck jaja inte mkt att göra något åt. La mig å vilade innan vi skulle lämna Lillan på dagis. Efter dagislämnande åkte ja å S ner på stan för ja va tvungen att köpa lite grejer till skolan, nå överstrykningspennor å sånt. Sen va vi in på Åhlens å luktade på parfymer :) ( för att fördriva tiden innan vi skulle till mödra) Sen begav vi oss till mödra. Tog prover å allt såg bra ut, hon lyssnade på bebisen hjärtljud å allt lät bra låg på 144/minuten ( Blir nog en till tjej :) ) Å så mätte hon magen då, å allt såg toppen bra ut! så de va skönt att höra. Ska dit om två vekor lr nått tror ja å ta imuniseringsprov(eftersom ja har en konstig blodgrupp)

Jaja.. hem åkte vi iaf efter de å S gjorde sig klar för att bege sig till jobbet å ja satt mig å plugga men min plan om hur mkt ja skulle läsa innan Lillan slutade dagis sprack.. så fick hämta henne fast ja inte va klar. Väl där så fick ja sitta å vänta eftersom hon åt frukt.. Så ja byggde pussel men en liten pojke som går på hennes avdelning. När vi kom hem så vikte ja tvätt å Lillan dansade till nå musik på tv. Sen gjorde jag mat Lillan favorit just nu Rawioli. :)
Som tur är så hade min syster lite tid över så hon tog ut Lillan på en prommis efter maten så ja kunde sätta mig å plugga lite, när dom kom in lekte ja å Lillan lite å sen va de dags för sängen för hennes del. När ja skulle lägga henne insåg ja att hon hade feber å strax efteråt så började hon tokhosta :( så har bestämt att hon får vara hemma i morgon, så hon inte blir mer sjuk för nästa vecka kan ja inte vara hemma med henne för då har ja innevecka. Som tur är så är ju S hemma till strax innan ett å efter de har min älsakde syster lovat att passa henne så ja ändå kan plugga :) Tänk va jävla bra jag har de med människor runt om mig som alltid ställer upp :)

jaja.. nu ska ja bara slappa å rensa upp allt jag läst i huvudet! Å kolla hur mkt som stannat kvar :P haha! Höres något vettja :)

Föresten min dator kommer i morgon, jag kan hämta den efter kl 16 på OkQ8 :D
Yeees :D

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0