Godkväll!

      Postat 2010-09-23 , klockan 20:55:20
Det ända jag kan säga om denna dag är urs å blää... Lillan sov hela natten, å S tog henne i morse så ja klev inte uppförän halv tio.. men redan då va ja så jävla trött å snurrig i huvudet. Vart ingen riktig frukost för jag orkade inte. Satte mig iaf ner å pluggade i någon timma, S åkte strax innan ett å ja la Lillan för att sova. Hon sov till strax innan halv fyra så ja fick en hel del pluggande bortgjort.. Sen for vi iväg med syster, hämtade ut min dator, ett paket från buzzador med blöjor som ja ska pröva, vi va en sväng på coop å köpte hundmat, å sen förbi mamma en snabbis.. Så jag när ja väl kom hem så hade ja bara lust å hänga mig själv. Det bara tok snurrade i huvudet å ja va så jälva trött.. Orkade inte sysselsätta Lillan så vi gick ner till Syster å umgicks med henne, La lillan runt sju å själv så tvär slocknade ja på soffan fram tills nu!! Hade egentligen bara tänkt vila å en timma å sen plugga, men är så jävla trött fortfarande. Så har bestämt att i kväll tänker jag inte göra nå mer, tänker bara sitta här i soffan å halvsova tills min älsakde S kommer hem å vila upp batterierna. Tror mitt mående beror på att ja är så jävla trött, sover skit dåligt, äter inte som jag bör utan bara PLUGGAR å tänker på plugget! Måste i kväll försöka koppla bort de å varva ner!! Så kan jag förhoppningsvis va 100 % mer effektiv i morgon :) I morgonbitti kommer Emelie hit å vi ska gå igenom en gammal tenta. Vi har suttit på varsitt håll å svarat på den å ska kolla om vi svarat samma å hur vi tänkt. Jag är dock inte riktigt klar med alla frågor men ja hoppas Emelie har lite översenende med de!! Jaja.. nu ska ja kolla klart på idol å sen ska ja tömma denna dator så pappa kan ta den i kväll! Min nya ska S starta upp å fixa de som ska fixas på i kväll/imorgon när han kan å har tid. :)

Hoppas ni alla haft en bättre dag än mig :)

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0