Skola och tripp till sundsvall :)

      Postat 2010-09-29 , klockan 22:47:46

japp idag har jag hunnit med mkt.. men har vare super trött för när ja skulle lägga mig igår så vaknade Lillan å hon somnade inte om förän vid 2 tiden. va upp med henne yttligare ett par gånger senare under natten/morgonen. så på föreläsningen i morse va de inte mkt som gick inte.. känndes bara som att allt snurrade runt, runt å runt.. ju mer hon pratade ju mer förvirrad blev ja!! hade lång lunch idag så gick hem å gosade ner mig med S i soffan å medans han spelade så somnade ja.. S körde mig till skolan vid ett när han skulle på jobbet :) kan säga att sovningen på soffan gjorde susen för mig!! Föreläsningen på eftermiddagen va betydligt mer intressant å rolig. Den handlade om estetiska lärprocesser :D Skit skoj ju å någon som ja fattar!! haha.. konstigt vorde de väl annars eftersom ja faktiskt har gått estet :)

När ja kom hem så satte jag mig å på började en skrivuppgift till skolan, å sen gick ja å hämtade Lillan på dagis. kom hem syrran bjöd på mat å sen gjorde jag, Lillan å syrran oss klara för att bränna ner till sundsvall för att handla lite kläder på cubus hos min andra syster.. jag handlade massor av kläder till Lillan :) vart 2 par jeans, 2 t-shirt, en kofta å en huvtröja å så ett par mjukisar :D å bara för strax över tre hundra kr :) skit bra juh... så nu har hon nå nya ombyten :)

sen vi kom hem har ja nattat lillan som somnade omedelbart! :) å sen har ja skrivit en uppgift till vetenskapligt skrivande som ja ska skicka till en studie kamrat som ska granska den å sen ska hon skicka en som hon skrivit å så ska ja granska den.. HJÄLP! tycker inte om att granska folks saker.. känns super jobbigt! men men de är väl något alla måste göra.. :)

I morgon så äre lång dag på skolan med massa praktiska saker, bild och dans blandannat :) blir nå skoj.. Hoppas ja orkar hänga med me magen bara!! nää ni nu ska ja göra mig klar för kvällen å sen krypa ner i soffan å kolla på kvällsöppet :) ska tydligen handla om förbudet mot kamphundar som vissa korkade männsikor vill införa!! inför ett förbud mot korkade människor istället!! min åsikt men alla har ju rätt till sin åsikt!! TYVÄR!! :P


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0