Trött!!

      Postat 2010-09-27 , klockan 21:04:38

Ikväll är ja trött som faan.. Min älskade dotter fick för sig att vakna å vara vaken någon timma så där.. När hon väl somnade om va kl närmare två, lyckades väl somna men vaknade av att S´s tele ringde vid halv fyra.. Studsade upp eftersom man anntar att de är något viktigt när någin ringer den tiden. men dom la på innan någon av oss hann svara.. Å Gissa?? Dom ringde från skyddat! Hyggligt! Om ni läser ni som ringde.. Ge FAAN å ring den tiden om de är inte äre något!! De är inte männskligt!

Upp tidigt i morse å gick till skolan för att skriva tentan.. tycker de känns bra så här efterhand.. Men blir ändå lite osäker eftersom att ja hörde många som tyckte de va svårt å som inte hade hunnit med sig! Så nu är ja nervös för att ja ha missuppfattat frågorna lr något.. Hmm.. jaja.. har inte tid att grubbla över de för idag drogs en ny kurs igång.. å 11 nya böcker som ska läsas på en månad!! Haha!! Va faan ha ja gett mig in på?? Börjar undra om ja verkligen kommer klara av detta tempo i tre år till!?? Hmm.. jaa de återstår å se hur mkt man orkar.. Kommer ju bli ännu tuffare när bebisen kommer.. Inte så välplanerat allt de här.. men de är väl typiskt mig lr hur!? Bara kassta mig in i saker utan å tänka..Men men vad jag vet så har jag inte givit upp saker å ting förr så varför ska ja kassta in handuken nu!? De visar sig ju om de blir för mkt när bebisen kommer så får jag väl ta ett studieuppehåll :) Allt löser sig!!

jaja.. kommer få somna själv i kväll S slutar tidigast 24.00 :/ Hmm.. Hatar verkligen att sova själv.. Blir nog till att somna i soffan så får han peta på mig när han kommer hem så går ja in i sängen då :) Nää ni nu ska ja slöa vid facebook lr nå annat tufft:)

Höres*


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0