Hejsan

      Postat 2011-08-02 , klockan 21:57:54
Det gick toppen bra att lämna Elsa på dagis idag fast det bara var vikarier där :)
De hade haft super skoj på dagis å vi hann inte mer än hem innan hon ville på dagis igen :)

Idag har jag storstädat inne å hållt på å pyssla ute i trädgården :)
Har ju tagit upp kampen med vikten IGEN.. hittils har jag lyckats gå ner 2 kg på lite mer än två veckor :) Rätt bra tycker jag.. försöker följa GI metoden tycker den är bra man får äta massor av gott :)  tyvär inte mäckor då :/ men de kan de va värt.. Tyvär så syns inte de där två kg nått.. förutom att mina bröst krympt!! gu så skoj .. nää.. men men sånt ät livet nu ska jag slöa i soffan tills S kommer hem:)

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0