Janii...

      Postat 2011-08-16 , klockan 23:02:16
Då undrar ni nog vart jag tagit vägen å de ska ja vara snäll å tala om.. Jag har en helt omöjlig tvååring här hemma.. som tar upp all vaken tid och lite till..så de finns ingen tid att blogga, läsa bloggar eller något annat för den delen häller... för de är ju faktiskt så att jag inte bara ha denna tvååring utan även en annan liten tös även om hon kräver väldigt lite tid så vill man ge henne den tid man har över.. just nu håller jag på planera hennes dop som är om typ två veckor.. :) Ska bli så myspys så.. i morgon ska vi träffa prästen å planera upp allt :) skolan börja om mindre än två veckor och skulle behöft hinna läsa lite innan de eftersom vi har seminarium första veckan..men men återstår att se hur de blir med de.. jaa ni nu väntar jag hem S å så ska vi prata igenom oss inför prästmötet i morgon :)

Tänkte bju på någon bild också :)

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0