Vikten då?

      Postat 2011-08-18 , klockan 21:58:52
Berättade ju för ett tag sen att jag tagit tag i det här med vikten igen :)
Å måste säga själv att det hittills har gått lysande :)
Började ju på 62 kg och är nu nere på 56 :D hela 6 kg ner. Min målvikt var att nå 55 och de tror jag starkt att jag kommer och göra också. . . . .MEN, de finns alltid ett men jag vet inte om jag är nöjd. Jag själv märker inte så stor skillnad, visst kommer i ett par byxor jag inte kunnat ha på länge.. men när jag ser mig själv i spegeln tycker jag ändå inte att de hännt så mkt. Så vi får se om jag sätter en ny målvikt när jag nått 55. Hmm.. konstigt tycker jag att man lyckats gå ner 6 kg men att de ändå inte ska SYNAS.. menmen.. vi får se vart de slutar..

Ja ni kanske undrar vad jag gjort.. jag har gett faan i att äta pasta, potatis och bröd :) och självklart har jag hoppat över allt godis å sånt.. Alltså har jag försökt undvika kolhydrater och socker:) det som jag saknat mest är bröd på morgonen.. men de går om man vill..någon gång ibland har jag lyxat till det och ätit en bröd bit :) men då mörktbröd med fullkorn :) inget vitt bröd.. Har heller inte ätit frukt då de innehåller på tok för mkt socker..Grönsaker har jag ätit i massor men bara grönsaker som växer ovan jord :) Massor av gott har jag ändå stoppat i mig :) de finns massa gott man kan äta.. finns några halvgoda "mackor" man kan göra som består av ägg och mjukost å ost..(om någon är intresserad så säg till så lägger jag upp receptet.) de blir supergoda med massa mjukost på :) MUMMA.. å nötter de som är så gott bara att äta :) Gurka å dipp :) underbart fredagsmys å hur gott som hällst :)

Ja ni ser.. bara viljan finns så går allt.. tro mig :)

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0