1 December.

      Postat 2011-12-01 , klockan 21:07:35
Ja ni nu äre inte långt till jul.
Jag hoppas verkligen för barnens skull att det snart kommer snö som tänker stanna. Elsa va så lycklig när snön kom å sen var den plötsligt borta å hon förstod inte varför .. :/
Vi har börja lite smått att köpa julklappar, jag å S ska iväg på söndag äre tänkt å handla lite i birsta.. förhoppningsvis behöver vi inte åka nå mer sen men ..ja men..skulle ju tro att det blir iaf en tripp till :)

I går va elsa på dagis för första gången på typ två veckor. :) hon va super nöjd när hon kom hem å hade haft det toppen bra :) Snart är det Ebbas tur att börja dagis också ... känns sådär.. hon känns fortfarande så liten.. kanske är det för att hon inte går än.. jag vet inte.. men hon känns mkt mindre än Elsa gjorde när hon va 11 månader!! märkligt..

planerna för morgon dagen är att Elsa ska få vara ledig från dagis eftersom jag och frida inte kan göra så mkt mer på uppsatsen förns vi får tebax den :) Så då behöver inte Elsa va på dagis.. jag hade tänkt att vi skulle baka lite peppakakshus å mysa på här hemma.. S jobbar ju hela förmiddagen å på kvällen ska han ut med jobbet å äta julbord så då har jag tjejerna för mig själv helsa dagen och kvällen :D:D MYSPYS..

Nää nu kolla på den sista delen av hockeyn. :)

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0