JULLOV

      Postat 2011-12-19 , klockan 22:05:31

Nu jävlar har jag också jullov :)
Frida å jag har skickat in vår uppsats nu å den ligger inte längre i våra händer för tillfället.. Så nu tänker iaf jag njuta ända tills vi får tebax den :)

Ebba är som ett plåster just nu, å jag håller på å bli tokig!! Hon ska bums va med mig 24 timmar om dygnet annars gallskriker hon... gör jag något med elsa å hon är med S skriker hon hysteriskt ända tills jag är klar å tar henne.. ska S lägga henne skriker hon hysteriskt tills jag inte orkar lyssna längre å lägger mig med henne.. hon ger sig bara inte.. tycker synd om S .. spelar ingen roll vad han gör så hjälper de inte.. å de är inte bara han de är alla.. spelar ingen roll vad någon gör så ska hon till mig.. visst vissa av er kanske tycker de låter gulligtå härligt med ett barn som vill vara med er hela tiden.. men jag TYCKER INTE DE.. jag är fler saker å göra än att bära på henne.. jag har en till dotter som vill ha min uppmärksamhet men som snällt nöjer sig med att sitta å rita lr bygga ett pussel ensam.. ENSAM!!!

ÅNGEST!!!!

jaja nu äre jullov så har ju ingen skola som drar i mig iaf.. så förhoppningsvis hinner jag göra alla nöjda :)


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0