SNÖÖ :D

      Postat 2011-12-08 , klockan 18:52:07
Nu är snön här.. Barnen å hunden är hur gla som hellst.. hade det inte varit för deras skull så hade jag inte behöft ha någon snö.. Men jag tycker det räcker nu..det behöver inte komma nå mer. :)
I söndags var vi som sagt i Birsta å handlade lite julklappar, vart en del handlat men jag är inte klar än.. Barnen är iaf klara å dom är ju de viktigaste. <3
De ringde ifrån tjädernsdagis när jag gjorde min praktik igår. :) så jag har fått jobba idag och ska jobba i morgon :) Är ju skit skoj ju.. super bra å få jobba lite strö dagar här å där.. så man ändå får in en slant men att man ändå hinner med familj å skola :)
Vi har ju Isa å Bamse på besök här hemma nu också :) toppen härligt att få rå om dom helt själv.
Nää ni nu ska ja njuta av att tystnaden lagt sig i huset å bara mysa i soffan tills det är dags å sova själv :) Höres*

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0