Godagens!

      Postat 2011-02-26 , klockan 13:53:32
Vi hade riktigt trevligt i går.. käkade go mat, å till å med jag drack en cider lr två :P å nej jag matade ine Ebba, hon fick bröstmjölk ur flaska som jag hade i frysen! :) Men känner idag att jag inte orkar längre å sitta uppe så där, långt in på nätterna :P haha.. jag håller helt änkelt inte tenpot längre.. helt död idag :P haha.. menmen..
Nu har S åkt ner till Birsta för å handla en pressent till mig :D Spännande :) så jag ska passa på å städa lite medans barnen sover =) så folk inte snubblar å slår ihjäl sig här hemma i morgon!

Kommentarer
Linda skriver:

Tack för en mysig kväll :)

2011-02-27 , 13:37:41
Hemsida/Bloggadress: http://lindau.blogg.se/

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0