Godkväll :)

      Postat 2011-02-23 , klockan 20:13:19
Idag kom mitt paket från ellos :D Gardinerna sitter uppsatta i köket å de blev toppen bra.. man blir bara så glad varje gång man kommer in i köket å möts av dem :) De är super fina!! Ska se om jag orkar knäppa nå kort på dem någon dag så ni får se.. annars så får ni helt änkelt komma förbi å kolla på dem :) Elsa vart super nöjd över hennes nya skor :) haha.. skor går alltid hem hos henne :P Skitsnygga va dem också :)

Vart inte så värst mkt pluggande idag :( men få försöka ta igen de i morgon :) :) lr?? jaa någon dag, jag förstår inte riktigt uppgiften.. lr joo jag förstår uppgiften men vette faan hur jag ska skriva för att besvara frågan!? :S jaa.. ni märker kanske att ja inte har denna uppgift helt under kontroll.. de är sjukt jobbigt å inte ha de.. :( menmen nya tag i morgon :)


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0