Grattis till mig :)

      Postat 2011-02-27 , klockan 07:13:01
Jaha då va man ett år äldre då ..
men även fast de är min stor dag idag, så gav ingen mig någon skön å efterlängtad sovmorgon.. Elsa fick för sig att stiga upp kl 06.00.. hmm.. men men ha mkt att göra idag så de va väl lika bra att stiga upp! I går va älsklingen å köpte min pressent å eftersom den inte va inslagen så fick jag den igår när han kom hem :) En skrivare, en fotoskrivare :D Som jag ska skriva ut kort :) skojskoj!! Nää ni nu har ja inte tid med er.. ha mkt att fix innan folk börja droppa in senare

Kommentarer
Nathalie skriver:

jo jag vet väll de=D

dock lär dom vara rätt repiga med tanke på att inga skivor klarar sig länge hemma hos mamma :)

2011-02-27 , 12:35:15
Hemsida/Bloggadress: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/
Linda skriver:

Grattis! Ses imorgon :)

2011-02-27 , 13:38:27
Hemsida/Bloggadress: http://lindau.blogg.se/

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0