Tisdag!

      Postat 2011-02-15 , klockan 12:40:43
idag hade vi skola bara fram till lunch. Väldigt skönt!! Så jag skyndade mig hem efter de å stoppade ner mina två sjuklingar i sängen! så S sover nu å Elsa ligger å smygkollar på mumin ifrån sin säng i vårat sovrum!! :) Hoppas hon ger vika snart å sover en timma lr två hon kan verkligen behöva de. S väntar på att Sundet ska ringa upp honom också.. Får han inte en tid denna gång så äre vi som byter vådcentral å de är omgående.. ja idag .. får helt enkelt ringa en annan vårdcentral för han måste få träffa en läkare idag!!! Det värsta i skolan för denna vecka är över, nu äre bara föreläsningar å info kvar. På torsdag ska ja hoppa över skolan, för vi ska iväg på något som är betydligt viktigare än skolan! så mina underbara klasskamrater har lovat att ta anteckningar om de viktigaste å ge mig sen :) TACK mina änglar.. :) nää ni nu ska ja passa på å städa lite medans alla mina sötnosar sover här hemma :)

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0