Trötter!!

      Postat 2011-02-24 , klockan 11:08:27
Idag har man smått trött.. Ebba somnade inte förän 4.. lr joo hon sov så länge jag satt uppe med henne.. får varje gång ja la ner henne vart hon tokigt täppt i näsan å fick super hosta :/ så de blev till att sitta uppe med henne hela natten.. la mig som sagt vid 4 å kl 6 vaknade.. Elsa.. haha.. aldrig sa ja till S så han fick kliva upp med Elsa då strax efter så vaknade även Ebba så hon fick vara upp med S å Elsa :) vid åtta klev jag upp eftersom jag ändå inte kunde sova.. har sånångest för allt skolarbete å saker som är ogjorda här hemma :/ så nu på morgonen har jag gjort klart en del skolarbeten.. så är en bra bit på väg iaf.. nu ska ja tvätta å städa resten av dagen.. kanske tar jag mig en vilaockså innan busen på dagis kommer hem :D

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0