En bra å dålig dag!

      Postat 2011-01-27 , klockan 11:01:05

Igår va en både bra å dålig dag.. va ju på BVC med Ebba å där sa dom att hon hade gått upp lite, lite i vikt så att jag skulle väcke henne varannan timme å mata henne (inte på natten) så när vi kom hem så föröskte jag med de men de resulterade i en unge som tog två klunkar å sen somnade om.. Lite senare på dan satt hon i babysittern å sov å när jag gick förbi henne såg jag att hon va blå i annsiktet så böjde mig ner å fick snabbt panik! HON ANDADES INTE!!! slet upp ungen å började skaka henne.. kanske man inte ska göra men jag hade panik.. å tillslut så spydde hon nå så jävligt förstår fortfarande inte vart allt fått plats.. å drog efter ett djup andetag.. När jag verkligen försäkrat mig om att hon andades riktigt så ringde jag till sjukvårdsupplysningen å dom sa att hon säkert fått ner mat i luftstrupen eftersom hon somnade när jag matade henne... Så nu får dom på BVC säga vad dom vill jag tänker inte försöka tvångsmata någon som vill sova.. Hon säger till när hon är hungrig å då får hon äta då!! Elsa gick också upp väldigt sakta men de är inget fel på henne ändå de är bara så hon är!!

På eftermiddagen kom Jossan å hennes pojk Jonte hit :) Barnen lekte super bra..Elsa va lite små girig med sina leksaker men hon lärde sig snabbt att dela med sig :) Vi käkade middag å sen så kollade barnen på I drömmarnas trädgård å dansade på golvet :D
Ungarna va super söta när de va dags att säga hej då, de gav varandra en stor kram å en puss på munnen :) haha.. snacka om dö gulligt! Sånna gånger man SKA ha kameran framme men man har de aldrig!! :(

Jaja.. nu ska ja passa på å plugga lite medans Ebba sover å Elsa är på dagis, för S ska åka å jobba eftermiddag i dag också å som de verkar ska han jobba helgen å dom nästkommande två veckorna också.. Såå jaa.. får ta alla små chanser som finns till att plugga =)


Kommentarer
Linda skriver:

men fy fan! hoppas allt är bra med henne nu iaf =/

2011-01-27 , 14:55:06
Hemsida/Bloggadress: http://lindau.blogg.se/

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0