Sjukstuga!

      Postat 2011-01-30 , klockan 20:50:04

Ja sa ju att de skulle bli en tidig kväll i går!? Inte alls.. Ebba vaknade till när jag precis skulle lägga mig å hon va totalt igenstoppad i näsan! Sen höll hon sig vaken hela natten i princip.. Hon kunde inte äta lr något eftersom hon va täppt å självklart hade ja inget som kunde hjälpa henne hemma.. Så nu i förmiddags vart de en sväng på apoteket efter att vi hämtat syskonvagnen som jag köpt! När vi kom hem tog jag å syster Isa barnen på en prommis i den nya vagnen :) Ebba sover toppen bra ute å hon behövde få sova en stund efter den jobbiga natten hon haft! Nu i kväll har vi varit på födelsedagsmiddag hos S syster :) Kom hem för en timme sen ungefär därifrån. Elsa sover nu å Ebba sitter å myser i sin fars knä :) Hon bröjar vara vaken mer å mer nu å de är super skoj.. :) De är nu man kan börja lära känna henne..

S är förkyld jag är förkyld Ebba är täppt i näsan å Elsa bröjar bli snorig.. Hoppas bara att Elsa klarar sig denna vecka utan att bli super förkyld för S ska jobba så hon ska vara på dagis hela veckan.. å det kan behövas eftersom jag ska träffa studiegruppen väldigt mkt denna vecka! Jaja.. de visar väl sig.. annars så får ja väl försöka lösa de på något sätt! :)


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0