Tjosan :)

      Postat 2011-01-19 , klockan 07:47:03

Nu är halva skolveckan av klarad :) igår hade vi en intressant föreläsning om barnsutveckling :) Hoppas på att dagen idag också bli bra. För tillfället är det bara jag och Elsa vaken, men snart ska jag väcka upp S också. För min skola börjar kvart över åtta. 

Igår så mötte jag och S upp min far på stan :) 
Pappa bjöd oss på lunch å vi gick på H&M Där han skämmde bort sina barnbarn. Synd att Elsa va på dagis så sällan hon får träffa honom.. men ebba fick träffa sin morfar för första gången dock så sov hon under hela tiden :P haha! menmen.. han kanske skulle titta in idag å häsa på Elsa om han fick tid :) 
Esa fick iaf en jacka av honom en tröja å ett par vantar. Ebba fick en liten mjukis dress med tillhörande tofflor å två pack bodysar :) Super fint var allt!! 

Jag va in på baken igår också å öppnade ett sparkonto till Ebba :) Elsas fulla sparbössor löstes också in.. hon hade över 1700 i de där två bössorna :) Inte illa!!

Nää ni nu ska ja få upp S ur sängen å få på Lillan kläder :)Höres*


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0