Trött!

      Postat 2011-01-21 , klockan 08:07:16

Igår va ja så jävla trött så de fanns inte.. ja å Ebba gick å la oss samtidigt som Elsa !! Haha.. alltså kl 7. Å jag har sovit tills nu.. URSA va trött jag var :)
Igår va Elsa på dagis sista dagen för denna vecka, jag å Ebba gick bort på bibblan för att träffa studiegruppen, vi planerade upp våra uppgifter å pratade massor .. sen kom Sara å vi gick ner på stan för att käka lunch :) va å spanade på lite bebiskläder också, tro de lr ej men jag köpte inte något alls.. Därimot på leksaksaffären handlade jagnya pennor åt Elsa så hon har något att måla med å roa sig med när jag är i skolan :) handlade lite saker åt Ebba där inne också. Blandannat nå tuttar :)

Sen gick vi hem till migå drack kaffe, å innan Sara gick hem surrade vi lite till :)
Som sagt så blev de inte så mkt gjort efter de, vi käkade middag kollade på lite  tv å sen sov jag och barnen :)
Nää ni nu måste ja klä på mig å gå till skolan strax så måste väcka upp S också :) Höres*


Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0