Måndag.

      Postat 2011-07-04 , klockan 20:28:03
Hejsan!
Så va de måndag igen vilket innebär massa jobb för S :( han jobbar eftermiddag denna vecka.. skit tråkigt! men men.. Han ska jobba hela helgen också :/ så jag och tjejerna åker ner till systeryster å hennes familj i sundvall på torsdag å blir där tills på söndag :) Ska gå på gatufesten med barnen å mysa :) Barnen måste ju sova in sig där eftersom de ska sova där utan mig och simon den 23 när vi ska fira S och gå på stadsfesten :) Ebba blir de nog inga problem med men Elsa kan bli svårare.. hon tycker inte alls om att bli lämnad av mig och S just nu!! :/ om hon lämnar oss går det bra men inte tvärtom.. hmm.. jaa de är ju bara en natt å i nödfall får johan köra hem henne till oss :)

Jag beställde en ny telefon idag längtar som ett tog tills den kommer det är en Sony Ericsson Xperia Arc LT15i Blue Telia :D SKitsnygg!! Beställde ett abonemang så fick den billigare :) Hoppas den kommer denna vecka 2-5 leveransdagar skulle det vara :) så den borde komma denna vecka :D

Ebba har precis somnat å Elsa är på väg att somna så jag ska krypa ner framför tv å små sova tills min älskling kommer hem :)


En bild av den specielbeställda tårtan som Elsa fick då hon fyllde år.. 425 kr..
dock besviken då mumin ser skitig ut!! så blir inte till att beställa från samma ställe igen :/

Kommentarer
natta skriver:

Japp vi kommer gärna förbi och hälsa på :) kan ta mig en promenad med barnvagnen om det är finväder :)

2011-07-04 , 23:43:54
Hemsida/Bloggadress: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/
Linda skriver:

Måhända att mumin såg lite skitig ut, men tårtan va jätte god :)

2011-07-05 , 12:12:13
Hemsida/Bloggadress: http://lindau.blogg.se/
Anonym skriver:

måste rekomendera tårtbilderna på tradera! bilderna blir skarpa och precis som dom ska se ut! sök efter "tårtbild" på tradera.se så kanske du hittar något som passar framöver? mycket billigare och snyggare :)

2011-08-13 , 18:44:39

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0