ojdå

      Postat 2011-07-02 , klockan 19:25:05
Lovade visst ett inlägg om elsas födelsedag men bättre sent än aldrig :)
Ja i tisdags fyllde ju våran stor tjej hela två år :) en väldigt märklig känsla kan jag tala om, känns fortfarande som om hon nyss kom .. :)
På förmiddagen kom hennes mormor förbi, hon fick en stor målartavla av henne, på ena sidan är de en svarttavla som man målar på å på den andra en whitboard tavla :) mkt uppskattat av Elsa.
Sen döck min farmor å farfar upp å de hade med sig Tant Ebba :) Elsa fick av dem en bok å såpbubblor :)
Sen kom min pappa å hans tjej hit,elsa fick av dem nå spelande nalle phu sak.. svårt å förklara men man kunde spla på den själv, men även få musik spelad för sig, man kan trycka på en knapp å få olika frågor som man ska besvara de kan vara en fråga typ, kan du trycka på den röda tangenten. eller vem har långa öron å då ska man ju tryckapå kanin :) Vid tre kom äntligen S hem :) så då fick hon öppna paketen från oss, hon fick lite kläder, en gräsklippare och en grön traktor med släp :) Sen kom ju även linda förbi :) av henne och johan fick elsa sandlåde sätt med hello kitty, en boll och en hello kitty keps :) Isa var ju självklar här också :) elsa fick ett paraply, sandaler och en keps :) 
ojoj redan här hade hon fått väldigt mkt, men så kom ju Elin och Marcus, å av dom fick elsa en pooen , badboll, badring och armpuffar :) strax efter kom Elsas Farmor och S morfar å dom hade med sig en skottkärra, dockvagn badleksaker, docka, mumin tavla, en jätte fin blomma.. nu hoppas jag verkligen att jag fått med alla och allt hon fick :)

Dagen efter kom min syster Anna å hennes barn upp vi hade en heldag med massa bad i den nya poolen och en tripp till lekparken. :) av dom fick Elsa sandlådesaker och ett par skor :)

Massa fina saker har vår älsklings tjej fått :) och vi är väldigt tacksam för alla som kom hit och allt hon fått är även tacksamma för alla som önskat henne grattis :)

nee nu ska jag natta min sötnos :) å sen blir de dipp och grönsaker :)

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0