Ojoj..

      Postat 2011-07-22 , klockan 10:22:21
Tiden bara springer iväg. har varken haft tid ett lust att prioritera bloggen. S har jobbat veckor och helger den senaste tiden och jag och tjejerna har varit och badat träffat släkt och vänner och bara njutit.. :) vi har haft en toppar sommar hittills och det är tillochmed sommar kvar :D hur bra är inte de?

I morgon ska båda barnen sova borta.. Första gången för Ebba.. lite små ångest innebär de men jag vet att de kommer ha de toppen bra och att allt kommer gå bra :) Vi ska nämligen fira S som fyller år nästa vecka. Jag hoppas det blir en super kväll med mycket skratt och trevligheter :) för det är han verkligen värd. :) omde inte regnar är väl planen att vi ska en sväng på statsfesten också :)

Igår var jag och kippte mig och färgade håret underbart skönt med kort hår igen :) Är riktigt nöjd med både frisyren och färgen :)

Nää ni nu ska jag mysa med familjen S är ledig idag för första gången på all evighet så ska mysa sönder honom:)
höres*

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0