Godkväll :)

      Postat 2011-06-22 , klockan 20:56:08
Idag medans Elsa varit på dagis har jag haft stor städning här hemma.. sorterat å kasstat en jävla massa skit!! :) haha.. jag fick nämligen igårkväll veta att på fredag förmiddag ska vi ha en liten släkträff här hemma!! Kommer blir sjuk skoj eftersom att jag inte träffat mina kussiner på säker 7-10 år om inte mer .. så de ska bli rikigt roligt men väldigt trångt här hemma :) men det ordnar nog sig.. Hoppas på bra väder så kan vi vara ute :)

Båda barnen sover och jag funderar också på att natta mig själv, är sjukt trött!! S kommer ändå inte hem förän sent så då kan ja lika gärna sova tills han kommer :)

Höres*

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0