HejsanHoppsan :)

      Postat 2011-06-14 , klockan 18:11:16
Nu har ännu en ny vecka drage igång, veckorna bara rinner iväg känns de som.
Idag har jag å Ebba myst på inne medans Elsa varit på dagis å S jobbat!
Igår va vi på kalas.. barnens ena kusin fyllde 4 år :) så de va tårta å massa paket. Elsa va så duktig hon va så sugen på att också öppna paket men hon satt snällt i mitt knä och väntade. Hon förstod inte alls varför det bara var Nellie som fick paket.. men hon måste ju lära sig någon gång!! Det är ju snart hennes tur att fylla år min Lillbebba ska bli 2 år kan ni förstå de!! TVÅ år.. jag kan inte förstå de känns som hon precis kom ut.. men hela två år har gått å hon har vuxit å lärt sig så mkt :) Mammas älskling..

Ebba växer så de knakar hon också :) våran Lilla knubbis :) hon blir bara rundare och rundare.. sötungen!!
Jaja.. Nu ska ja mysa med mina sötnosar innan de är dags att lägga dem :)

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0