Tandläkaren.

      Postat 2011-06-21 , klockan 20:12:04
Ja som sagt så var jag och Elsa till tandläkaren idag..hon gjorde allt annat än att gapa :) haha.. hon sprang runt å kollade in i alla andra rum hon frågade om alla saker i rummet och efter ett tag kom hon på att hon kunde åka kana på tandläkarstolen.. :) SÖTUNGE!!

Men tandläkaren sa att de här första besöket mestadels bara är ett studiebesök för barnen för att kolla hur det ser ut och gapar dem är det ett stort plus :) jag och tandläkaren pratade lite om tandborstning och kost å sånt :) det var intressant och jag är riktigt stolt över mig själv jag var super lugn kände mig inte äns stressad :) kanske var det för att de inte var min mun de skulle kolla i eller så var det för att jag visste att jag var tvungen att vara lugn :)

Nää ni nu ska ja mysa med Ebba å sen hoppa i säng å slö kolla på tv tills älskade S kommer hem från jobbet :)

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0