UrsaÅbläää...

      Postat 2011-06-20 , klockan 19:37:06
I morgon ska Elsa till tandläkaren för första gången, å jag ska följa med henne. vette tusan hur det ska gå.. men men.. alla vet ju vilken jävla tandläkarskräck jag har.. håller på att svimma bara jag kliver innanför dörrarna, vill verkligen inte överföra denna skräck till henne. Men jag ska verkligen försöka för hennes skull att behålla lugnet å göra något roligt av de hela.. :) försöka kan man ju alltid, jag hoppas verkligen att det kommer att lyckas. Blir ingen dagis för henne i morgon iaf.. hon är fortfarande jätte hostig å snuvig :/ Å Lill ebba har blivit snorig hon med :/ Mina älsklingar .. Tycker dom borde vara befriade från att vara sjuka :/

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0