Badhus :)

      Postat 2011-03-21 , klockan 19:37:20
Ja som sagt så tog jag med mig Elsa å hennes faster E på badhuset idag :)
Det hade blivit toppen mysigt inne i barnplasken sen renoveringen verkligen toppen.. MEN det borde sättas en åldersgräns där inne..vad har vuxna männirskor där inne å göra utan barn?? Å varför ska de springa runt tonåringar å äldre barn där för?? Elsa höll på å bli översprungen av dessa! .. hmm..men annars var det toppen :) Elsa tyckte det var skit skoj å de vart lite grinigt när vi skulle hem.. haha..inne i omklädningsrummet fick Elsa syn på några nakta tanter å utbrast - Oooo arsle!! haha.. jag höll seriöst på å dö! men men barn är barn

Va ju upp till min handledare å sa hej också :) hon verkar super mysigt så jag tror jag kommer få de toppen bra på praktiken!
Nää ni nu ska ja duscha har nyss sprungit 6.3 km på crosstrainern så är lagomt mör i kroppen :)

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0