Fredag!

      Postat 2011-03-18 , klockan 21:11:23
Sista dagen i dag på inneveckan..otroligt skönt!! Nu väntar en veckamed svin mkt pluggande å sen 5 veckors praktik :) Underbart! Längtar ska bli så skönt att få komma ut och göra/testa å undersöka allt vi läser om.. just nu försöker jag inte alls tänka på de som hänt så mkt.. jag vet att det är de sämsta ja kan göra.. för jag har så extremt lätt att stänga av allt å bara gå vidare.. å de är inge bra för någon gång måste man göra upp med sina kännslor..å jag ska göra de..men inte nu inte idag å inte i morgon! En annan dag...

Idag kom pappa å hälsade på.. :) otroligt skönt å se han, att han lever å mår relativt bra! han kom för att uppvakta mig i efterskott..men de känns som om de va helt ovesäntligt varför han kom.. han kom å de är det viktigaste.. Elsa brydde väl sig inte så toppen mkt.. hon har ju egentligen ingen relation till honom.. men hon surrade med honom å visade stolt upp sitt rum med alla mumin figurer.. å vi käkade smårgåstårta som han hade med sig! :) så vi har haft en toppen eftermiddag.. Just nu har jag precis avklarat 6.3 km på crosstrainern.. på 22.45 min.. JAG ÄR SKIT NÖJD!!kanske någon där ute som tycker att de inte är något alls.. å blahablaha.. men då är det ju en jävla tur att ni vet att jag skiter i vad ni tycker.. :) jag är stolt över att jag tagit itu med mitt vikt å mitt tränande på allvar nu! Å varje km som jag springer är ett stort + för mig!! :) Väger 62 nu.. min målvikt är 55.. ungefär.. vet inte alls om de äns är realistiskt..men det var vad jag vägde när jag träffade S för typ snart 7 år sen...så de ska väl inte vara helt omöjligt tycker jag..men nu så här efter två graviditetr på rad så finns de ju lite att jobba bort.. lös huden på magen kommer jag aldrig att få bort än hur mkt jag tränar.. men vi får se hur den se ut när jag nått målvikten å om jag då känner att jag vill göra något åt den så gör jag de då! inte nu!! :)

Nää ni nu äre ett skolarbete som ligger å väntar på mig.. :) som ska skickas in hellst i kväll.. så är väl bäst jag fixar det sista på de :)

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0