Heeej :D

      Postat 2011-03-25 , klockan 20:36:36
Vi har haft värdens mysdag idag :)
I förmiddags så for S å hämtade vår nya säng, när han kom hem klädde hela familjen på oss å följde med ut till Häggan för att lämna släpet där passade vi på å ta en toppen mysig promenad i skogen å lekte av oss lite i snön :) Elsa va så jävla söt så ja höll på å dö, var ganska halt på skaren så hon stod ju på öronen mer än en gång, men hon lärde sig under tiden att ropa på hjälp, så varje gång hon rammla så hörde man - äälp mamma äälp!! :) sötungen, när vi kom in till stan åkte vi förbi donken å handlade med oss lite mat hem :) efter de så lekte vi allihopa inne på elsas rum, ebba va vaken å ville självklart vara med hon också.. Man ser aldrig Ebba så glad som när Elsa sitter å pratar med henne :) så gulligt! :) Men Elsa har inte riktigt fattat att Ebba inte kan svara ännu så ibland blir hon sur å skriker EBBA EBBA!! hmm.. men de kommer väl de också,

Elsa frågade efter Pillis idag igen när vi va ute i Häggan, hon hittade nämligen ett veträ som han alltid brukade gå å bära på.. så hon sprang dit å lyfte upp de å sa - Pillis! dä pillis..
undra när eller om hon kommer förstå att han är borta, kanske hon bara accepterar att han inte är här fast hon inte vet vart han är !? jobbigt är det iaf att behöva upprepa att han är borta å att han inte kommer tillbax, jag håller på å börja grina varje gång jag säger de..

Iaf så tog jag å Elsa en sväng på affären nu i kväll, handlade lite av varje  :) På väg dit höll vi på å bli påkörda av en idiot så självklart satte jag upp fingret åt honom å han tvärstannade å frågade vad mitt problem va.. MITT??? är du dum lr sa ja.. å sen så råkade ja väl kalla honom Idiot lr något för Elsa satt i vagnen å ropade - Dä, dä iot iot!! Haha.. sötungen min.. Nu sover båda barnen å ja ska strax göra mig klar för att krypa ner i min nya sköna säng :D

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0