Lördagsmys!

      Postat 2011-03-26 , klockan 21:45:01
Idag har jag å tjejorna haft en mysdag tillsammans eftersom S jobbat. När S for på jobbet travade vi ner på staden för att trängas med alla andra dårar, ångrade mig i samma sekund som jag såg lekaffären, de hade ju Nyinvigning idag med utklädda figurer å massa erbjudanden! HUR FAAN tänkte jag när jag tog med mig tvillingvagnen å gick ner på stan?? jaja.. vi trängdes omkring där iaf. Mötte upp Sara å gick runt å små pratade å handlade.. (Vill inte alls veta vad jag har handlat för idag) Elsa fick några nya böcker, å Ebba fick en bok som man skriver saker i.. ni vet en sån där Mitt första år bok :) Sen köpte Elsa en badanka.. :) haha.. den va super söt! ja just ja hon fick även två nya filmer.. hmm.. jaa ni ser som sagt vill ja inte veta vad jag handlat för :/ men men ett senare beskymmer!! Efter en stund mötte vi upp Linda, å jag kollade på klockan å insåg att min  plan om att Elsa skulle sova lunch i vagnen inte skulle fungera.. så med en super trött Elsa började vi bege oss hemmåt!! Väl hemma åkte Elsa bums ner i sängen..Men där sprack min plan igen :P hon tänkte minsan inte sova! nopp.. så hon har varit vaken hela dagen.. hon somnade väl vid åtta kanske! så jag hoppas hon sover länge i morgon :) Men vi har trots allt tokigt folk å förstörda planer haft en superduper mysig dag :D

Pluggande?? jaa va är det?? Inget jag har roat mig med i dag iaf.. få bli i morgon.. kanske möjligtvis om barnen sammarbetar :)

Kommentarer

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0