ojoj..

      Postat 2011-03-25 , klockan 12:09:43
Snacka om att det är trots till max här hemma just nu! Elsa är inne i en väldigt prövande period.. å ja jag vet att jag inte har världens bästa tåla mod men jag försöker verkligen tro mig det gör jag! men ibland måste jag bara gå in på toan å svära högt där inne å sen gå ut igen! Hon verka tycka att det just nu är jävligt skoj att bitas, sparkas, nypas, å säga nej! hmm.. jag hoppas att det är en reaktion på att hunden ä borta för då släpper det nog snart ( Hoppas jag)

Igår på väg ner till Anna fick hon ett vansinnesutbrott i bilen då hon märkte att Pillis inte satt där bak.. å jag fattar verkligen inte HUR jag ska förklara för henne att han inte finns, att han inte kommer tillbax! :(

Vi hade iaf trevligt nere hos Anna, käkade super go mat å alla utom jag fikade smarrig tårta! haha.. måste lägga i en högre växel på träningen nu Saga tyckte nämligen att det såg ut som om jag hade en bebis i magen!! Suck! vägde mig på BVC tidigare iveckan.. fast jag tränat å inte unnat mig något gott alls så har jag inte tappat ett gram.. dock tycker jag att kläderna sitter lite lösare, så kan ju hoppas att jag fått lite mer muskler å tappat i fett! :)

Jaja.. nu ska ja fortsätta fixa här hemma.. Älsklingen har åkt å hämtat vår nya säng :) En Stoooor säng! Å som jag längtar tills det blir kväll så jag får gå å sova :)

Höres*

Kommentarer
Linda skriver:

Gud va skönt att ni slipper den lilla sängen :D

2011-03-26 , 12:11:52
Hemsida/Bloggadress: http://lindau.blogg.se/

Kommentera gärna!

Ditt namn
Spara infon?

Din e-mail adress


Hemsida/Bloggadress


Ordet är ditt!

Trackback
RSS 2.0